سیاست حفظ حریم خصوصی

  • آفی‌کالا با تأکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران خود قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی از امکانات سایت، اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به آنها ارائه نماید. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌‌های آفی‌کالا قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌‌پذیرد، طی فرایند خرید برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به ارائه فاکتور داشته باشند، وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کدملی برای اشخاص حقیقی یا کداقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است.
  • آدرس ایمیل و تلفن‌‌هایی که کاربر در پروفایل خود ثبت می‌‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌‌های رسمی و مورد تأیید کاربر در نزد آفی‌کالا است و تمام مکاتبات و پاسخ‌‌های آفی‌کالا از طریق آنها صورت می‌‌گیرد. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره همراه و ثابت توسط کاربر، به منزله مورد تأیید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، آفی‌کالا جهت اطمینان از صحت و قطعیت اطلاعات ثبت سفارش می‌‌تواند از کاربر، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست نماید.
  • کاربران می‌‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و آفی‌کالا تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.
  • آفی‌کالا اطلاعات را توسط کوکی (Cookie) جمع‌‌آوری می‌‌کند. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدیدهای کاربر و مناسب‌‌سازی آنها را فراهم می‌‌نماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌‌اند، به این منظور می‌‌توان راهنمای مرورگرها را مطالعه نمود.
  • نوع دستگاه، زبان و نوع سیستم عامل دستگاه کاربر، شناسه اندروید و شناسه تبلیغاتی اندروید ویژه دستگاه کاربر، جستجوهای انجام شده در وبسایت و اپلیکیشن آفی‌کالا و نتایج انتخاب شده، مدت و بازه‌‌های استفاده کاربر از آفی‌کالا، برنامه‌‌های نصب شده، اطلاعات فنی و گزارش‌‌های سرور شامل نوع شبکه و نوع و نسخه مرورگر، از جمله اطلاعاتی هستند که توسط آفی‌کالا دریافت و استفاده خواهند شد. همچنین آفی‌کالا اطلاعات دیگری را در حد ضرورت و متناسب با مقاصدی از جمله مطالعه علت گزارش خطا و بهبود اشکالات سیستمی و تجربه کاربری در هنگام استفاده از وبسایت و اپلیکیشن آفی‌کالا و نیز تحقیقات بازاریابی و ارائه خدمات و پیشنهادات خرید مرتبط‌‌تر به کاربران جمع‌‌آوری می‌‌کند.

 

 

  • در صورت بروز وقفه (Crashes) نیز اطلاعات زیر جهت مطالعه علت بروز وقفه و رفع خطا جمع‌‌آوری می‌‌گردد: وضعیت روت بودن یا نبودن دستگاه، میزان کل رم و میزان فضای پر آن هنگام وقفه، روز و ساعت رخدادها، خاموش یا روشن بودن شبکه بی‌‌سیم، خاموش یا روشن بودن شبکه دیتا، خاموش یا روشن بودن وضعیت رومینگ.
  • ایمیل info@offykala.ir، کانال رسمی اطلاع‌رسانی وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های آفی‌کالا است که با کاربران خود ارتباط برقرار می‌کند. در صورتی که کاربر تمایل به دریافت اینگونه ایمیل‌‌ها نداشته باشد، می‌‌تواند این موضوع را از طریق صفحه تماس با ما، با پشتیبانی آفی‌کالا در میان بگذارد. عدم اقدام جهت لغو، به منزله موافقت ضمنی با دریافت ایمیل‌‌ها و سلب حق اعتراض است.
  • آفی‌کالا ممکن است نقد و نظرات ارسالی کاربران و خریداران را در راستای رعایت قوانین وبسایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، آفی‌کالا می‌‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات سایت آفی‌کالا، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌‌الذکر به آفی‌کالا اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌‌نمایند.
  • باید تأکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فرد دیگری واگذار کرد، جهت جلوگیری از سوءاستفاده یا مشکلات احتمالی، وی باید در اسرع وقت شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی را ثبت نماید. مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده و کاربر حق هرگونه ادعا علیه آفی‌کالا را از خود سلب می‌‌کند.
  • آفی‌کالا هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌‌کند مگر اینکه با حکم قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور و یا سیاست خود مؤظف باشد در اختیار مراجع ذی‌‌صلاح قرار دهد. در این موارد هیچگونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای آفی‌کالا وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات سایت، ضمناً حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده‌‌اند.
  • آفی‌کالا برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران، همه توان خود را به کار می‌‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد. در صورت وجود هرگونه سؤال، می‌‌توان از طریق فرم تماس با ما، با آفی‌کالا ارتباط برقرار کرد.
  • تنها مرجع رسمی مورد تأیید آفی‌کالا برای ارتباط با کاربران، پایگاه رسمی این سایت یعنی https://offykala.ir است. آفی‌کالا با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طریق آدرس‌‌های رسمی و تأیید شده در سایت، با افراد و سازمان‌‌ها تماس نمی‌‌گیرد. وبسایت آفی‌کالا هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از https://offykala.ir ندارد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‌‌توانند از آدرس‌‌های ذکر شده در بخش تماس با ما استفاده کنند.
حفظ حریم خصوصی