خرید، ارسال سفارش و پیگیری

بعد از انتخاب محصول و افزودن آن به سبد خرید، می توانید جهت تسویه حساب و پرداخت صورتحساب اقدام نمائید.

تحویل سفارشات بر مبنای شیوه انتخاب کالا توسط مشتری است (سفارشی، پیشتاز، تیپاکس، چاپار و اسنپ).

بله. در داشبورد خود می‌توانید به جزئیات سفارشات انجام شده از وبسایت آفی‌کالا دسترسی داشته باشید. همچنین در این قسمت می‌توانید اطلاعات شخصی و آدرس پستی خود را ویرایش نمائید.

بله. در فروشگاه آفی‌کالا، برای برخی کالاها تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. شما در زمان ارائه تخفیف، می‌توانید با انتخاب این محصولات، از تخفیف ارائه شده استفاده نمائید. البته مدنظر داشته باشید که قیمت کالاهای آفی‌کالا به نسبت بازار، قیمت‌های رقابتی و جذاب بوده و برخی کالاهای آن در مقایسه با برخی فروشگاه‌های آنلاین/حضوری شناخته شده، حدود ۲ تا ۱۰ درصد ارزان‌تر است.

وارد سایت آفی‌کالا شوید. در پنل حساب کاربری خود، روی گزینه “سفارش‌‌ها” کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزئیات می‌‌توانید سفارش خود را ببینید. می‌‌توانید در این قسمت روند آماده‌‌سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می‌‌شود.

شما می‌‌توانید از طریق صفحه تماس با ما و همچنین به صورت تلفنی درخواست خود را ثبت نمایید.

در صفحه کالا بر روی دکمه افزودن به سبد خرید بزنید و سپس از قسمت بالای سایت بر روی سبد خرید کلیک کنید و مراحل خرید اینترنتی را به صورت ساده انجام دهید.

موجود شدن کالا زمان مشخصی ندارد و بستگی به شرایط بازار دارد. در صورت تمایل به خرید کالایی که ناموجود است، از ظریق فرم تماس با ما با همکاران ما در ارتباط داشته باشید تا پس از بررسی امکان موجود کردن آن کالا برای شما بر روی سایت جهت خرید آنلاین، با شما تماس بگیرند.

قیمت و موجودی‌‌های سایت به‌‌روز هستند. در نتیجه کالاهایی که در سایت قیمت دارند، حداقل یک عدد از آن موجود می‌‌باشد.

همه روزه به جز جمعه‌‌ها و تعطیلات رسمی باز هستیم.

شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۶

پنجشنبه‌ها از ۹ تا ۱۲.

شما می‌‌توانید آدرس فروشگاه را در صفحه تماس با ما مشاهده نمایید.

فروشگاه آفی‌کالا در شهر شیراز مستقر است و به تمامی نقاط ایران، کالا ارسال می‌‌شود.

کدهای تخفیف بر روی سایت نمایش داده نمی‌‌شوند. برای دریافت کدهای تخفیف در مناسبت‌‌های مختلف، می‌‌توانید در خبرنامه و شبکه‌‌های اجتماعی فروشگاه عضو شوید.

  1. تاریخ انقضاء کد تخفیف
  2. بزرگ و کوچک بودن حروف
  3. فاصله بین حروف
  4. نامربوط بودن کد تخفیف به کالای انتخابی
  5. نامربوط بودن کد تخفیف به حساب کاربری استفاده کننده از آن.

پرداخت، اصالت کالا و گارانتی

شما صرفاً با داشتن یک کارت بانکی با وارد کردن شماره کارت ۱۶ رقمی، CVV2 و تاریخ انقضاء کارت، در قسمت مربوطه و درخواست رمز دوم از بانک کارت مربوطه، می‌توانید خرید خود را تکمیل نمائید.

شما می‌توانید برخی از کالاهایی که نظر شما را جلب کرده و قصد دارید سر فرصت، بعداً نگاهی بدان‌ها بیندازید و در صورت امکان از وبسایت خرید کنید، را در یک لیست جداگانه در داشبورد خود داشته باشید. کافیست علامت (قلب) در کنار کالای مدنظر را بفشارید تا این کالا به لیست علاقمندی شما اضافه شود. در داشبورد، تمامی کالاهای ذخیره شده به عنوان “لیست علاقمندی” قابل مشاهده و بازبینی مجدد است.

تا زمانیکه شما تسویه حساب انجام نداده و خرید خود را نهائی نکرده باشید، امکان هر تغییری میسر است. اما با تکمیل سفارش و پرداخت، چون کالا وارد پروسه خرید می‌شود، امکان لغو و یا تغییر وجود ندارد.

شما می‌توانید با مراجعه به داشبورد خود و قسمت سفارشات من، تمامی سفارشات خود را ببینید. در جلوی هر سفارش، وضعیت آن ذکر شده که در چه مرحله‌ای است.

بعد از تحویل کالا به اداره پست، کد رهگیری نهایتاً تا ۴۸ ساعت آینده در داشبورد حساب کاربری، ذیل سفارش انجام شده، ثبت خواهد شد.

تمامی کالاهای موجود در فروشگاه آفی‌کالا دارای ضمانت اصالت و کیفیت می‌‌باشند و در صورت وجود با گارانتی معتبر و اصلی ارائه می‌‌شوند.

فروشگاه اینترنتی آفی‌کالا یک خرده‌فروشی برای مصرف کننده است و ما تعهد داریم که شرایط خرید را برای مصرف کننده تا حد امکان پایدار نگه داریم.

فروشگاه اینترنتی آفی‌کالا به عنوان یکی از شرکت‌‌های نوآور فعال در زمینه IT در حال فعالیت می‌‌باشد. آفی‌کالا با دارا بودن مستندات عضویت و مجوزات زیر، دارای درجه اعتماد بالایی است:

∇  نشان ملی ثبت رسانه‌‌های دیجیتال (ساماندهی)

∇  داشتن نماد اعتماد الکترونیکی اینماد

∇  عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای فارس

∇  عضو شبکه شتابدهی شتابدهنده شاولد

توجه داشته باشید در خریدهای اینترنتی به صفحه پرداخت الکترونیکی که حتماً به آدرسی که با hhtps:// پروتکل امن شروع شده باشد، انتقال داده شوید.

همچنین گروه پشتیبانی و خدمات پس از فروش آفی‌کالا به شما لذت خرید اینترنتی با آرامش خیال کامل را هدیه می‌‌دهد.

بسته به دسته کالایی، هر محصول میزان گارانتی مختص خود را دارد.

در صورتی که از قبل، کالا را به سبد خرید اضافه کرده باشید اما ثبت نهایی سفارش انجام نشده باشد، در صورت نوسان قیمت و موجودی، کالا شامل نوسانات خواهد شد و بایستی سبد خرید را بروزرسانی کنید.

تاریخ اتمام گارانتی کالاها به نسبت ورود کالا به انبار آفی‌کالا متفاوت می‌‌باشد. شما می‌‌توانید با ارسال لینک کالا در پشتیبانی آنلاین سایت، از مدت زمان باقیمانده گارانتی مطلع شوید.

پیشنهادات ویژه و کدهای تخفیف به مناسبت‌‌های مختلف از طریق خبرنامه و شبکه‌‌های مجازی رسمی فروشگاه برای کاربران ارسال می‌‌گردد که باعث می‌‌شود کاربران با اطلاع از این موارد و خرید کالا با قیمت مناسب‌‌تر در هزینه‌‌های خود صرفه‌‌جویی کنند.

پیشنهادات ویژه و کدهای تخفیف به مناسبت‌‌های مختلف از طریق خبرنامه و شبکه‌‌های مجازی رسمی فروشگاه برای کاربران ارسال می‌‌گردد.

از زمان تحویل کالا به مشتری ۷ روز مهلت تست آغاز می‌‌شود.

آفی‌کالا همواره نهایت تلاش خود را می‌‌کند تا کلیه سفارشات در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع‌‌رسانی از طریق پنل حساب کاربری به این معنی است که بروز حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و آفی‌کالا تنها در صورت تأیید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‌کند.

آسیب‌‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش آفی‌کالا اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت‌‌جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش آفی‌کالا ارسال شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه رویه‌‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

سؤالات متداول
سؤالات متداول