سرویس مهلت تست ۷ روزه آفیکالا
در راستای ایجاد سرویسهای ارزش افزوده، آفیکالا این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا ۷ روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند.
- چنانچه کالا در مدت ۷ روز پس از تحویل، دچار مشکل شده باشد و این اشکال از طریق استفاده نادرست از کالا (نصب و راهاندازی، تنظیمات، نگهداری و استفاده غیرمتداول و متفاوت با توصیه سازنده کالا که در بخش دفترچه راهنمای کالا قید شده است) رخ نداده باشد، مشتری میتواند کالا را با هماهنگی بخش پشتیبانی آفیکالا و با در نظر گرفتن شرایط زیر باز پس فرستد. در غیر اینصورت از عودت آن خودداری نمایید.
- آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل بر طبق رویهها در لحظه تحویل به مشتری و یا ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا اعلام گردد؛ در غیر این صورت جهت تأیید درخواست مرجوعی نیاز به ارسال مستندات شفاف میباشد.
- لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری (در مواردی که مرجوعی سلیقهای نیست)، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش آفیکالا کنترل و بررسی میشود و در صورت تأیید نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس بازگشت وجه میشود؛ در غیر اینصورت، کالا برای مشتری دوباره ارسال خواهد شد. اعلام تصمیم نهایی در رابطه با کالاهای مرجوعی بر عهده آفیکالا میباشد.
- در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در آفیکالا به اتمام برسد و آفیکالا امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید.

استثنائات
کالاهای زیر شامل ۷ روز مهلت تست آفیکالا نمیباشند:
- کالاهایی که فاقد شماره سریال جهت شناسایی آنها باشند
- کالاهایی که به عنوان هدیه، همراه با کالای خریداری شده ارسال میشوند.
انصراف از خرید
- چنانچه مشتری از خرید منصرف شده باشد، در این حالت تا زمانی که بسته ارسالی از فروشگاه خارج نشده یا کالا به دست مشتری نرسیده باشد، یعنی مشتری کالا را از پست تحویل نگرفته باشد، در هر شرایطی میتواند کالا را مرجوع کند (چه کالا تست شده و چه تست نشده باشد). بدیهی است هزینه ارسال به عهده خریدار میباشد. در صورتی که کالا به دست مشتری رسیده باشد و پلمپ آن مخدوش یا باز شده باشد امکان مرجوعی کالا وجود ندارد
- انصراف از خرید در دستهبندی کالاهای بزرگ همانند ماشینهای اداری، لوازم خانگی، پرینترها و اسکنرهای سهبعدی و … با توجه به ابعاد و روش ارسال کالا، امکان مرجوعی در صورت عدم رضایت مشتری وجود ندارد (حتی در صورت پلمپ بودن کالا)
- چنانچه بسته ارسالی هنگام تحویل به مشتری دارای اشکالات ظاهری نظیر ضربهخوردگی، مخدوش بودن بستهبندی، رطوبت، تورفتگی و … باشد، مشتری میتواند بسته را تحویل نگرفته و با پشتیبانی آفیکالا موضوع را در میان بگذارد. تحویل گرفتن بسته تحت هر شرایطی از پست یا پیک یا ناوگان حمل به منزله قبول کالا و تأیید سلامت فیزیکی کالا میباشد.

مرجوعی وجه به مشتری
- مشتری میبایست شماره کارت بانکی که حساب آن به نام صاحب پروفایل میباشد را در حساب کاربری آفیکالای خود ثبت نماید (در خصوص افراد زیر ۱۸ سال فاقد کارت بانکی، شماره کارت یکی از والدین ایشان با اولویت پدر، کفایت میکند)
- در صورت ایجاب عودت وجه به حساب مشتری، اصل بر این است که مبلغ به شماره کارت اعلام شده توسط مشتری عودت خواهد شد. مشتری با درج شماره کارت در حساب کاربری خود میپذیرد که نسبت به انجام تراکنشهای مالی در خصوص عودت وجه خریدهای انجام شده از آفیکالا، رضایت داشته و با معرفی کارت در حساب کاربری، مسئولیتهای قانونی در این خصوص را میپذیرد
- در صورتی که در هر خرید واریز اولیه از کارت دیگری صورت گرفته باشد و مغایرتی بین حساب مبدأ که پرداخت اولیه از آن انجام شده با حساب اعلامی توسط مشتری در حساب کاربری کشف شود، آفیکالا میبایست مدارک صاحب حساب کارت مبدأ را به همراه مدارک صاحب پروفایل بررسی کرده و مطابق با ضوابط و مقررات قانونی، مبلغ را به حساب مبدأ عودت خواهد داد.
ارسال کالای مرجوعی
- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی دفتر گارانتی آفیکالا تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش آفیکالا جداً خودداری کنید
- جهت استفاده از سرویس مرجوعی و تعویض ۷ روزه آفیکالا، دقت فرمایید که کالا به خوبی بستهبندی و در شرایط اولیه باشد و کالا بدون هیچگونه خط و خش، ضربدیدگی، شکستگی و سوختگی باشد
- کالا درون کارتن و جعبه اصلی که خریداری شده و بدون هیچگونه آسیبدیدگی یا درج توضیحاتی روی آن، به همراه فاکتور، لوازم جانبی و کارت گارانتی (در صورت وجود) برای آفیکالا ارسال شود
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید). جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید
- مورد یا اشکال مشاهده شده بر روی کاغذ به صورت شفاف و خوانا درج و همراه با امضاء در کارتن کالا ارسال گردد
- در صورت ارسال با پست پیشتاز، تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس info@offykala.ir ایمیل کنید
- اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آیدی یا الگو (Pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود تا کارشناسان آفیکالا امکان تست آن را داشته باشند
- برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز اقدام نمایید و بسته خود را به آدرس دفتر گارانتی آفیکالا پست کنید (از ارسال توسط سرویسهای تیپاکس، چاپار و ماهکس جداً اجتناب شود)
- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تأیید کارشناسان خدمات پس از فروش آفیکالا برسد، هزینههای ارسال به عهده آفیکالا خواهد بود؛ در غیر اینصورت هزینه بازگشت کالا بر عهده مشتری است و از مبلغ مرجوعی کسر و باقیمانده مبلغ به حسابتان واریز خواهد شد.





